1.12.11


      KENDİNİ KEŞFET

    Partiler ,eğlenceler,yakışıklılar,güzeller,alkoller ,sabahlamalar ,araştırmalar filan filan.Sanırım baya yoğun çalışıyorum (!) bir kaç aydır ,hem de baya bir yoğun :D
 
    Önerileri,nasihatları,eleştirileri aylardır dinledim ,notlar aldım ciddi ciddi ve sanırım bokunu çıkardım !! Hayat süper eğlenceli gidiyor,evde oda sayısını unutmuş durumdayım hatta babam arada evin adresini mesaj atıyor hatırlatma amacıyla.EEEE benim suçum ne??Siz kaşındınız.Ben ne güzel depresyon modum da yaşayıp -gerçi pek yaşıyordum da denmez hani- gidiyordum.Siz tutturdunuz ;kızım evde durma çık gez dolaş,alışveriş yap,nasıl istiyorsan öle yaşa,kimseyi takma dinleme diye.Yalan mı?

   Anne baba faktörü başta olmak üzere teyzeler,halalar,yengeler,ablalar hatta nineler ve eyyy kadim dostlarım ! İşte sizi dinliyorum ve coşuyorum.Aynı anda kendimi,hayatı ,insanları ve tüm güzellikleri keşfediyorum.Daha ne istiyorsunu? Depresyon modundayken kurmayı unuttuğum hayallerimi daha da geniş kapsamlı bir şekilde kuruyorum hatta uyguluyorum.Aştım sanırım ;her şeyi,herkesi hatta kendimi bile .Hani hep diyordunuz ya çıkar şu at gözlüğünü diye,işte ben o at gözlüğünden 3D moduna geçtim..


   Şuan depresyonda olan herkese sesleniyorummm öle bir mod yok o bizim uydurmamız sadece.Nasıl mı kurtulacaksınız bu moddan??Hemen açıklıyorum ,ATILCAK 3 KÜÇÜK ADIM  var:

    1-KENDİN; Kendini sev,mükemmel olduğuna inan. Kimse mükemmel değildir deyip durma ! İnan o mükemmel olmayan herkes içinde en mükemmeli SENSİN ! Kendine güven ve şunu aklından çıkarma hayatta mutlu olabilmek için birine yada birilerine ihtiyacın yok.Tek başına mutlu olmayı öğren çünkü kendini mutlu etmek başkalarını mutlu etmekten inan çok çok daha kolay ve zararsız!!
 
    2-DÜŞÜNCE;Anı yaşa! Pozitif ol her zaman.Başına gelebilecek en kötü şey bile gelse ,hayatın alt üst bile olsa ,nerden biliyorsun belki alt üstünden daha iyidir . ‘Bunu yaşamam gerekiyormuş,yaşadım,geçti,bitti,gitti.’ de geç,inan bu kadar basit.Ve şu inancını hiçbir zaman yitirme:hayat yarın sana daha da güzel bir gün sunacak.

   3-ETRAFIN; Temizle!! Etrafında ki işe yaramaz,sana zarar veren,gereksiz ve sadece yük olan atıklardan kurtul .Senin hayatına olumsuz olarak etki eden,yönlendiren DOST diye tabir ettiğin çöplere ihtiyacın yok! Gerçek dostlarına kucak aç.Emin ol onlar sadece senin mutluluğun için hareket eden muhterem insanlardır.Baskı kurmak yerine senin iyiliğin için fikir söylemekle yetinirler.Seni ;hayatına kalıcı etki edecek seçimlere sürüklemezler!!

    Belki bu 3 adım bizi yüzde yüz zirveye çıkaracak ,belki hiç etki etmeyecek.Bu sizin elinizde.İnanın ve zamana bırakın ,işte o zaman geldiğiniz noktaya sizde şaşıracaksınız.

AYŞEGÜL PARÇALI.WOMANLY.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder